Vice President ds. Marketingu Międzynarodowego w Leonardo Aircraft Division.
Absolwent prawa na Uniwersytecie „La Sapienza” w Rzymie; posiada również General Certificate of
Science Education.
Karierę zawodową rozpoczął w lotnictwie ogólnym, zajmując się rozwojem oraz wprowadzeniem na rynek
nowych samolotów szkoleniowych. Zauważony przez najwyższe kierownictwo Alenia Aerospazio (obecnie
Leonardo Aircraft Division), dołączył do firmy w 2001 roku.
Od tego czasu związany jest z zarządzaniem wielkoskalowymi, międzynarodowymi kampaniami lotniczymi,
obejmując różne stanowiska w obszarze sprzedaży i marketingu na wielu rynkach, w tym: Bliski Wschód i
Afryka Północna, Ameryka Południowa, region Azji i Pacyfiku, Ameryka Północna oraz Unia Europejska.
Był odpowiedzialny za promocję licznych platform samolotów z napędem stałoskrzydłowym,
w tym: Eurofighter Typhoon, C-27J, M-345 oraz M-346.
